رفتنت

انقدرها که فکر می کنی

فاجعه نیست

من مثل بید های مجنون ایستاده می میرم...

"نزار قبانی"

به دادم برس بهترین نارفیق ...

... نمیشه زمین خورد و گریه نکرد ... به دادم برس بهترین نا رفیق ... هنوزم به دستای تو قانعم ... هنوز عاشقم با یه زخم عمیق ... تو این روز های سیاه و کسل ... دلم خیسه از حس بارون شدن ... تورو جون هرکی بهش مومنی ... فقط امشبو حرف رفتن نزن ... تو این روزهای سیاه و مریض ... فقط یک کمی چای واسه من  بریز ... میدونم همیشه بدهکارتم ... میدونی نمیشه فراموش کرد ... من از بس که تو خوابتم زخمی ام ... نمیشه که کابوسمو گوش کرد ... نمیشه که این وحشتو دوره کرد ... نباشی نمونی نخندی بری ... یه عمری جنون رو تحمل کنم ... به دیوونگیم دل نبندی بری ... تو سیگارو خاموش کن تا بگم ... چه طور میشه با گریه هم دود شد ... چه طور میشه با خنده هم زخم خورد ... چطور میشه با عشق نابود شد ... شبایی که میترسم از فکرهام ... همیشه هوا خیس و بارونیه ... یه زن با جنونش به من یاد داد ... که عاشق شد قبل ویرونیه . . . . . .

 

+ به دادم برس - دانلود

نه سیگار ... نه مشروب ... نه چیزی که بشود آویزان ِ بودنش شد در این بی "تو"یی ...

این شب ها با هیچ غیر ِ "تو"یی آرام نمی شوند ...

+ آن مرد در باران ...

کاش بیاید !

ای کاش مرد ِ بارانی بیاید . . .