خوش بحال ِ ما !

داشت خیلی ناجور و با ضجه گریه میکرد و من همینجور از جلوی اتاقش رد می شدم پی لباس و مسواک ... نفهمیدم شعورم نرسید برم بغلش کنم و پیشونیشُ ببوسم و بگم: " عزیزم "، یا کلا آدم سنگدلی ام و دیدن گریه ی کسی ناراحتم نمی کنه . بعدش واسه توجیه خودم گفتم:" وقتی شوهرش تو اُتاقه چه معنی داره اصن ..."

همون آدمیه که من وقتی گردو تو گلوم گیر کرده بود و از فرط سرفه چشام از حدقه زده بود بیرونو صورتم شده بود کانهو لبو داشت تخمه می شکست و وقتی من در حال جون دادن کف اتاق بودم پرسید :" پرید تو گلوت ؟"

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطیشی! دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://fateme.blogsky.com

عجب آدمایی پیدا میشن..

Sina دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

چی بگم!!! ولی خیلی باحال بود....

راستی، سلام.

خوش بحال ِ شما !
سلام .

ترانه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.mazyar-fallahi.blogsky.com

...::: بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفداران مازیار فلاحی :::...

سلام دوست عزیز
وب بسیار زیبایی دارید.

با دانلود دو آهنگ جدید و بسیار زیبا ی" گل نازم" و "دلم بشکنه حرفی نیست" منتظرتونم.

اگر دوست داشتید وبو با عنوان ...::: بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفداران مازیار فلاحی :::... لنیک کنید.

منتظرم
منو از نظراتتون بی بهره نذارید.

www.mazyar-fallahi.blogsky.com

مرتضی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

یعنی هستند اینجور افراد!؟

بَهـه (!)
سلام آقای مرتضی !

پوریا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ق.ظ http://myconfessions.blogfa.com/

چند سالت بود باران؟ گردوئه؟

اینجوری که می پرسی آدم خجالت می کشه بگه همین چند ماه پیش بوده !

حامد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

این و هم که خوندم میخواستم با کله بزنم توی صورت سعیده !

: ))
کلا در جریانیا !

آقای سیب زمینی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

:دی پَ چی ؟ فک کردی ما الکی توی وبت میگشتیم ؟

نه ! این که فهمیدی طرف سعیده ست :دی

حامد جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

:دی :دی

elahehnamdar جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام، مبارزه با فساد نباید با ملاحظات سیاسی صورت گیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد